top of page

Lapsikuvauksen yllättävät riemut <3

  • 8.8.2017
  • 1 min käytetty lukemiseen

Kun ystäväni pyysi minua ottamaan tyttärestään 2-vuotiskuvia, ensin hieman emmin. Lasten kanssa työskentely on aina yhtä arvaamatonta, mutta toisaalta myös hyvin palkitsevaa. Siksi uteliaisuus otti pian vallan. Kuvasimme kaikessa rauhassa ja mielestäni lapsen ehdoilla. Emma on hyvin kuvauksellinen kaunis neiti, joten kun kameran kanssa oli tarkkana saatiin kuvia kosolti valittavaksi. Raakakuvia kertyikin aikalailla poistettavaksi, mutta helmet säilytettiin ja ovat nyt tässä esillä. Päälimmäisenä oma suosikkini koko kuvasadosta, jossa esitellään kuvausta varten ostettua ihanaa mekkoa.

Onnea Emma kaksi vuotta :) Muistakaa huomata, upea mekko, kimmaltavat kengät, myös menevämpi "puisto look" t-paitoineen ja lippiksineen päivineen sekä aina vain ihastuttava ja valloittava hymy.

Some With My Special Friend. Perheen koira Vertti suostui poseeraamaan neidin kanssa. Koiruuksilta ei säästytty niin koiran kuin tytönkään osalta ;)

Monesti mietin mikä tekee ihmisestä tai kuvasta kauniin. Kun kuvauskohde on lapsi lopputulos halutaaan pitää pehmeänä, kepeänä, hauskana, kuplivana ja luonnollisena. Ruudun taakse asti välittyvät tunteet ja tunnelmat tekevät kuvista kauniita. Näistä muutamista voidaan nähdä äidin ja tyttären välistä rakkautta sekä esimerkiksi hienosti periytyneet suuret silmät, joita pidetään klassisesti viehettävän naisen ominaisuutena <3

Kiitos Ystävälleni Sinille luottamuksesta ja luvasta saada jakaa nämä kuvat <3

Tallenna

Kommentit


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page